طنزکده من

اشعار طنز از خودم و یا دیگران

طنزکده من

اشعار طنز از خودم و یا دیگران

اتاق چت روم


یاد دارم که شبی در چت روم*****در اتاقی که بگفتندش شوم 

 

ناگهان دختر زیبا ماهی*****گشته بود شمع جماعت راهی

 

غمزه بسیار در آن روم چون کرد ***** بر دل پیر و جوان او خون کرد

 

وصف خود را به چه نازی می گفت******* وب کمش باز نکردی چون مفت

 

هرکسی در طلبش اهی زد***** جان خود بر سر سودایی زد

 

هر کسی پی ام عشقی می زد****هرکسی ناله هجری می کرد


هر کسی در طلبش حیران بود***** محفل عاشق و دلداران بود

 

ان یکی گفت به من قول دادی*****دیگری نیست چو من پولداری

 

ان یکی گفت که من دین دارم*****گول حرفت نخورم بیم دارم

 

ان یکی گفت چو من مفلس نیست****گر بگردی چو منی مخلص نیست

 

همه گفتند اگر زیبایی*****پرده از چهره چرا نگشایی؟

 

عاقبت دختر چت روم بر خاست*****وب کمش باز کند گر زیباست

 

همه دیدند کچلی در انجاست*****هی همی خنده کند کی زیباست

 

صورتش صورت خر را دارد****کله اش کله گر* را دارد

 

هر کسی فحش و ندایی می گفت*****خنده و صوت و صدایی می گفت

 

چون که شوریده شدم از چت روم***** بر همه خنده کنان گشتم گم

نظرات 5 + ارسال نظر
امید شنبه 2 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:31 ب.ظ http://www.pikaso.pardisblog.com

. . . . . . ¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶
. . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶
. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶
. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶
. . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶
.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶
.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
. . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶
. . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶


سلاممم

خوووووبی
وب قشنگی داری اگه دوست داری تبادل لینک کنی من رو با نام دنیای جور وا جور لینک کن و به ما خبر بده تا شما رو هم لینک کنم

عالی پیام (هالو) یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:01 ق.ظ http://www.mr-halloo.persianblog.ir

درود
قافیه ی بیت نهم و اخر را دریابید
موفق باشید

مصطفی یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:29 ب.ظ http://bo2bnd.webs.com

سلام....ویلاگ ما با جدیدترین آهنگو به روزن

Www.bo2bnd.webs.com و Www.bo2bnd.blogfa.com
[چشمک]

شیما پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:29 ب.ظ http://www.shimarafibakhsh.blogsky.com

کلی خندیدیم جناب شوریده!
خیر از جوانیتان ببینید که لبخند بر لب جوانی چنین نشاندید...

سلام بانو

ممنون که سر زدید

مزین فرمودید:)

بهزاد جمعه 13 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:21 ب.ظ http://weblove.blogsky.com

خیلی جالب و قشنگ بود
ممنون به وب منم سر زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد